جک

عاشق اون لحظه ام که استادمون حین درس دادن زل میزنه تو چشمای من و من در حالی که هیچی نفهمیدم سرمو به نشونه ی تایید تکون میدم !

 

ﻭﺳﺎﯾﻞ ﻻﺯﻡ ﺑﺮﺍﯼ ۳۰ ﺳﺎﻝ ﭘﯿﺮ ﺷﺪﻥ
ﯾﮏ ﻋﺪﺩ ﻋﯿﻨﮏ ﮔﺮﺩ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﻭ ﺩﯾﮕﺮ ﻫﯿﭻ
ﺑﺎﻭﺭ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﺍﺯ ﺳﺘﺎﯾﺶ ﺑﭙﺮﺱ

 

بعضی از پسرا هستن فک میکنن اگه وسط دعوا داد بزنن ترسناک میشن!
یکی نیست بگه آخه عزیزمن ،
تو با اون دماغ عملیت و اون ابروهای برداشته جیییگرِ منییی

 

این دخترایی که عکس چشمشونو میزارن یا اصلا عکس نمیزارن رو پروفایلشون........اینا هنوز دماغاشونو عمل نکردن
.

 

 

.
بچه برادرم دو سالشه جز آهنگ هوایی شدی محسن یگانه

با چیز دیگه ای نمیرقصه‏
والا ما بچه بودیم برامون دست که میزدن

کل طول وعرض اتاقو یورتمه میرفتیم . . . !

 

.بچه فامیلمون اوقات فراغتشو با کلاس پیانو و تبلتش پرمیکنه
ما بچه بودیم :
با بالش خونه میساختیم

 

.
برادرزادم دیروز گریه کرد واسش تبلت خریدن !
من بچه بودم یادمه ۳ماه گریه کردم واسم یه شمشیر پلاستیکی خریدن،
آخرشم با همون منو میزدن

 

 

.تو فیلما نشون میده بچه هه گم میشه
مامانش ۲۰ سال اتاقشو دست نخورده نگه داشته
من یه بار ۳ روز رفتم اردو
برگشتم دیدم اتاقم شده انباری !

.



نظرات شما عزیزان:

بابامهسا
ساعت18:36---10 فروردين 1393
خونه سازی و شمشیر جالب بودن بازم ممنونم که ابزار خنده منو فراهم میکنی سپاس
پاسخ:TANK YOU


zahra
ساعت21:21---9 فروردين 1393


sajjad
ساعت20:46---9 فروردين 1393
با حال بودن آبجی
پاسخ:مرسی داداش


اشرف
ساعت18:15---9 فروردين 1393

پاسخ:هههههه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 9 فروردين 1393برچسب:, | 13:17 | نویسنده : مبینا |