سال نو همتون مبارک

 

هورااااااااااا

 

امیدوارم سالی سرشار از موفقیت داشته باشید...

 

 



نظرات شما عزیزان:

اشرف
ساعت18:07---4 فروردين 1393


ara
ساعت14:43---2 فروردين 1393
لااااااااااااااااااااااااااااا ااااایک بای مونا جوووووووووووووووون
پاسخ:بای بای ملوسکم


ara
ساعت14:39---2 فروردين 1393
دیگه نمینویسم ک از خنده بمیری کی کی میخواد جواب ننه بابا تورو بده

دقت کرده بودين اين جمله تنها جمله ايه که اگه برعکسش کني بازم همون معني رو ميده :

"اميد آشنايان شادي ما"!



جان من حال کردي؟

يني برو حالشو ببر
پاسخ:نه باحال بود ابن چ طوره؟ عزیزم اس ام اس زدم تا به تو بگم: در لجن زار دلم تو بهترین قورباغه ای!


ara
ساعت14:36---2 فروردين 1393
گـــــه نخـــور فــحش نیــست ! صـــرفا یـــک توصیــه ی بهداشتیـــست :|

ولش کن بزار خوش باشم خخخخخخخ
پاسخ:چه قدر زیبا بود اصن از خنده مردم


ara
ساعت14:33---2 فروردين 1393
ميگن به هرچيزي كه بخندي همون سرت مياد :



هههههههههه پول

هوهوهوهوهو پول

هرهرهرهرهرهر پول

خخخخخخ پول

)))))))))) پول




پاسخ:ولی توی پول صدق نمیکنه الکی زور نزن خخخخخ


ara
ساعت14:30---2 فروردين 1393
زنگ زدم دختر خالم.



تا گوشیو برداشت نزاشتم حرف بزنه سریع گفتم.:



گدوم گوری هستی تو توله خرس؟؟؟



دیدم شوهر خالم برداشته میگه : من خود خرس هستم توله خرس حمومه اومد بیرون میگم بهت زنگ بزنه ))
پاسخ: هنوز هم هستند پسرایی که شلوار قرمز پا نمیکنن رژ نمیزنن لباس صورتی نمیپوشن به دختر مردن تیکه نمیندازن ساپورت نمیپوشنم ابرو بر نمیدارن عجیجم و عسیسم نمیگن خیلی شیک و آقا به سلامتی همشون


ara
ساعت14:27---2 فروردين 1393
خفه شو ن جدی حذف کن

ایران به تنهایی " مسی " رو آقای گل جام جهانی نکنه

صلوات{-15-}
پاسخ:من مطمئنم دروازمون میشه اتوبان میگی نه حالا مبینی


ara
ساعت14:25---2 فروردين 1393
نظر قبلی رو حذف کن تا نشدیم کر خنده
پاسخ:نه واسه چی میترسی شغل ابرومندت به خطر بیفته؟؟؟؟؟؟


ara
ساعت14:24---2 فروردين 1393
تو رفیق من نیسی

ی چی بت میگم بخند یکی از دوستام اسنو نوشت نوشتم تو رفیق من نیستی ناراحت شد تازه میخواس قهرم کنه منم بش گفتم جمع کن بابا اه سوسول بی جنبه دیگه کلا ناامید شد
پاسخ: چه غمگینانه می‌پیچید صدای تو درون كوچه‌ی قلبم كه میگفتی؟ نون خشكیه!


ara
ساعت14:21---2 فروردين 1393
تو هروقت بستی منم میبندم
پاسخ:باشه


ara
ساعت14:20---2 فروردين 1393
اعتراف میکنم مـن نـه قـیافـه دارم نـه هیـکـل نه تیـپ!

کـه البـته ایـنا اصـن مهـم نیــست!

مهـم پـوله کـه خُـب خــداروشـکر اونـم نَـــدارم!

در عــوض یـه اخـلاق گــهی دارم که نــگو :|





ادامه اعترافات مبینا
ميگن هركي رفيقش خوشگله ميره بهشت ، كوفتت بشه بخاطر من مفت،مفت ميري بهشت°


ara
ساعت14:18---2 فروردين 1393
یه دوس پسر هم نداریم

پسوردمونو بخواد

بدیم بهش

به پاکی ما پی ببره

ببینه هر شب تو وبمون نماز جماعت برگزار میشه ا:
خخخخخخخخخخخ
بازم اعترافات مبینا


ara
ساعت14:17---2 فروردين 1393
یکی از افتخارات من تو زندگیم اینه که،وقتی سرکلاس

میخندم،10نفردیگه با خنده ی من، از خنده متلاشی میشن!!!!

^_^

اندر اعترافات مبینا
پاسخ:لال شو حیف نان


ara
ساعت14:16---2 فروردين 1393
لامَصَب بَعضی مُوقع ها یِه پِسَرایی میبینی، پِسَر نیستَن کـــــِــــــه،زَن ِزِندِگیـَـن!!
پاسخ:لا مصب یه ابروییم دارن خوشگل تمیز عسل


ara
ساعت14:15---2 فروردين 1393
شاید عمره کدوم ارزون تره همونو رفته خخخخخخخخخخ

ara
ساعت14:14---2 فروردين 1393
با توجه به گران شدن نرخ sms پیشاپیش نوروز ۹۴, ۹۳ تولدت ، تولدم ، پیوندتان و قدم نورسیده مبارک.نور به قبرت بباره !!
پاسخ:ای خسیس بخیل بدبخت بی چاره و...


ara
ساعت14:12---2 فروردين 1393
میگن قیمت گل رفته بالا ، قدر خودتو بدون چون صد در صد قیمت کود هم میره بالا !
پاسخ: يه سوال بدجور ذهنمو درگير كرده اگه جوابشو ميدوني كمكم كن: حاج زنبور عسل حج تمتع رفته بود يا عمره ؟؟؟


ara
ساعت14:12---2 فروردين 1393
خخخخخخخخخخ

گه مي بيني اين قدر دوستت دارم ، اگه مي بيني فدات ميشم ، اگه مي بيني تو دنيا با هيچ كي عوضت نمي كنم ... باور كن اكس خوردي ، تو توهمي !!...


پاسخ:خودت چیزی کشیدی این جوری فکر میکنی......


ara
ساعت14:09---2 فروردين 1393
این sms رو نزدم که سر به سرت بزارم یا ببینم در چه حالی یا بگم دوستت دارم . فقط فرستادم تا یه دقیقه دستت رو از دماغت در بیاری !





مردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگه مردی بگو مراسمو بگیریم با خرما هسته
پاسخ:خدا میدونه که من فقط تو رو دوست دارم خدا میدونه که تو تنها عشق منی خدا میدونه که این اس رو تا حالا واسه چند نفر فرستادم


ara
ساعت14:08---2 فروردين 1393
بارون رو دوس دارم



.



.



.



.



.



.



چون



.



.



.



هم هوا رو با طراوت ميكنه،هم آلودگي هوا رو كاهش ميده و منابع آبي هم بيشتر ميشه !!!



چيه ؟نكنه انتظار داشتي عاشقانه اش كنم،برو عامو ما اهل اين حرفها نيستيم
پاسخ:مرابه دريچه قلبت کشاندی و در را بستي...... در رو باز کن بابا دستم لای دره


ara
ساعت14:06---2 فروردين 1393
به سلامتی اونیکه





میتونست ازت انتقام بگیره





میتونست تو جمع خرابت کنه





میتونست اشکت رو دربیاره





میتونست . . .





ولی دلش نتونست . . .



ی خورده هم بشین در مورد این فک کن شاید ی فرجی شد ادم شدی
پاسخ:ممنون از راهنماییتون ولی این نسخه رو برا خودت بپیچی بهتره


ara
ساعت14:05---2 فروردين 1393
اگه عاشقی به توصیه های زیر گوش بده

.

.

.

.

.

ای ناقلا حالا طرف کی هست؟


ara
ساعت14:03---2 فروردين 1393
چووووووووووووون که









اون روز ها یادش بخیر







دوتا دستامو می گرفتی







و توی خیابونا با هم می چرخیدیم







تمام عشقت من بودم







قربانت فرقون
پاسخ:ببینم نکنه تو قبلا کارگر ساختمون بودیو ما خبر نداشتیم خخخخخ


ara
ساعت14:02---2 فروردين 1393
چ خبر؟؟
پاسخ:هیچی چرا اسمتو این جوری مینویسی؟


ara
ساعت13:58---2 فروردين 1393
کوفت کردی نهارو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:اره همین الان نوش جان کردم


ara
ساعت13:46---2 فروردين 1393
من برم نهار بخورم

10دقیقه دیگه میام
پاسخ:باشه منم برم نهار بخورم


ara
ساعت13:42---2 فروردين 1393
چی واسش بنویسم؟

بنویسم عزیزم دیروز که از سرویس پیاده شدی و دیدمت و قلبمو باخودت بردی بیا بهم سر بزن دوست دارم
پاسخ:اره ایول بتر سونش من براش چه کنم؟


ara
ساعت13:40---2 فروردين 1393
اوکی بهناز انلاینه؟


پاسخ:نه


ara
ساعت13:36---2 فروردين 1393
سلام خره اگه دیر تایید کنی میرم

چطوری؟
پاسخ:علیکم خره داری چه کار میکنی؟


ara
ساعت10:56---2 فروردين 1393
اومدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ اومدم


ara
ساعت11:37---1 فروردين 1393
سه روش فرشته شدن:







‏۱···



۲···



۳···







چیه؟







تو آدم شو فرشته شدنت پیشکش
پاسخ:با خودتی نه؟


ara
ساعت11:36---1 فروردين 1393
نحوِه رو بـوسی عید:

اولی:

به به به سال نو مبارک

دومی:سلام سال (مـاچ) نو (مـاچ) شما هم (ماچ) مبارک :
پاسخ:خیلی بی مزه بود


ara
ساعت11:35---1 فروردين 1393
فاتحه فرستادم خره کدوم گوری رفتی؟؟؟؟؟
پاسخ:هیچی گفتم برم سر قبرت فاتحه بفرستم بی حساب شیم


ara
ساعت11:31---1 فروردين 1393
اره فاتحه فرستادم خره
پاسخ:مرسی گوسفند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 1 فروردين 1393برچسب:, | 11:9 | نویسنده : مبینا |